Lördags ja!

I torsdags började jag inse att vi snart inte kommer att vara bara Malin och bara Jörgen längre. Vi skall ju bli föräldrar!!
Så jag frågade Jörgen om vi inte skulle försöka hitta på något mysigt ihop denna helgen, bara han och jag. Som vanligt med oss två, funkar ju inte det. Vi bägge är alldeles för dåliga på att styra upp saker tillsammans, Så det blev inget speciellt. För än på lördag morgon! Då vaknade vi och Jörgen hystar ur sig idén. "Skall vi åka till Oslo?"
"Ja! men vad skall vi göra där?"
"Vi kan åka till SmartClub" (smartclub är en kedja i Norge som säljer.... ALLT.) sagt och gjort. Upp och få i oss frukost
sen iväg!

Först till Majorstuen för att leta rätt på ett kebabställe och baker hansen för att köpa mitt favoritbröd.
Sen vidare mot smart. Där sprang vi runt hela dagen och handlade mat (smart drag där Malin och Jörgen!) Norskarna har s mycket god mat som vi inte har! Vi köpte ett renskinn till Bernt och en saccosäck till oss. saccosäcken är inte jättefin, men den är så goo! Jag ser mig själv krypa ihop med pyret och sitta i den i flera veckor! :D

Nu är jag kalastrött, som vanligt så nu skall jag dricka lite vatten och lägga mig och däcka framför tv'n en stund!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0