Uppdatering..

Åh vad söt Jörgen är!!! Han är min älskling!

Igår satt jag och Heléne och pluggade och tog oss igenom inledninge, så nu skall väl egentligen allt bara korrläsas och skickas in för bedömning (och garanterat fås tillbaka gen för skitstora redigeringar, men det är ett senare problem)

Så planen var at jag skulle göra det idag lite, men vi får se hur det blir med den saken. Är hiskeligt trött!

Jag och Jörgen skall åka till IEKA idag och köpa små billiga 5-kronorshanddukar om vi hinner.
För 11 skall jag fika med Andrea! DET blir skojigt! Hon är verklien en toppenmänniska som jag tycker att jag träffar alltför sällan!

och vid 15 komemr pappa och då skall jag köra honom in till stan för då skall han se på hockey!


Fortfarande inget nytt på bebisfronten... Kanske magen har sjunkit lite till?
Inatt har jag sovit riktigt dåligt och dessutom hållit Jörgen vaken. Har haft ont i njuren och höfterna, vilket har gjort det i princip omöjligt att vända på sig. Jörgen får dock skylla sig lite själv, för han har legat på min sida typ hela natten (det brukar han iofs) och gosat, och då blir det trångt! :)



Nu måste jag styra upp nåt innan jag somnar! Jösses... Fasike vad trött jag är!!


Kramisar, och ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0