ticktack

Inget idag heller vad det verkar! (haha, fan vad jag är rolig)

Imorgon kommer Heléne klockan 9 och då skall vi göra det sista på uppsatsen (hur länge har jag sagt det nu?) Men nuär det nog det sista, tror jag
annars tänker jag lämna resten till henne
höhö!


Godnatt! NU blir det att läsa min nya favorittidning "Vi föräldrar" den har faktiskt mycket fräsiga reportage och skriver en del om barns utveckling och vad som händer och fötter. Ganska spännande!
...Till skillnad från tidningen "mama" som jag råkat bläddra i någon gång. det tog mig, jag skojar inte, 10 sidor att komma till innehållsförteckningen. den var baaara full i modesidor och reklam! helt galet.


Jörgen skall försöka laga laptop tangentbord ikväll sade han. Han hra fått låna sin papaps kompis dator. kompisen hoppades nämligen på att Jörgen kunde hitta felet på den. den krånglade tydligen nåt kopiöst. och proffs som hjärtat är, var det gjort i ett kick! Nu är det bara tangentbordet som inte funkar, för det är glappt eller nåt.

Idag har jag rensat bokhyllan på skräp. organiserat hyllplanen lite efter system och sorterat kablar och snott ihop med gummisnoddar och gömt i lådor, vilket känns underbaart! (kablar ser så rotigt ut!)

Imorgon skall jag försöka babystäda lite, (dammtorka och skit, så pyret inte får allergichock DELUXE när vi kliver innanför dörren.)


Kram och natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0